«Vi er ikke flinke til å skifte dekk eller å vedlikeholde kjøretøy. Vi vil fokusere på vårt eget arbeid. Kjøretøy er et obligatorisk verktøy og noe vi ønsker å ta hånd om, uanstrengt og kostnadseffektivt. Samarbeidet med Vianor bringer klarhet i vedlikeholdet av flåten – alle ansatte vet hvor de skal ringe hvis et dekk blir ødelagt,» sier Tomi Koivisto, direktør for Viher-Pirkka.
«Det sparer meg også for tid. Tidligere skiftet vi dekkene selv og brukte forskjellige tjenesteleverandører på vedlikeholdet. Det tok mange arbeidstimer for flere mennesker», fortsetter Koivisto.
«Samarbeidet med Vianor gir klarhet i vedlikeholdet av flåten - alle ansatte vet hvor de skal ringe hvis et dekk blir ødelagt.
Garantert sikkerhet for deg
Vianor tilbyr alle dekk- og bilvedlikeholdstjenester enkelt og uanstrengt under ett tak. Viher-Pirkka bruker Vianors vedlikeholds- og dekktjenester, slik som planlagt vedlikehold, inspeksjonsservice, dekkhotell og utstyrsvask. Viher-Pirkka besøker som regel servicepunktet Herttoniemi i Helsingfors, selv om bedriften har tilgang til alle Vianor-punkt rundt om i Finland.
Samarbeidet har vart i flere år og har utvidet seg fra dekkinvesteringer til den nåværende, bredere vedlikeholdstjenesten.
«Driften vår har vokst raskt, og som resultat har behovet for kjøretøy-vedlikehold også økt. Nå drar vi nytte av denne samlede tjenesten. Alt fungerer fleksibelt og fint med Herttoniemi Vianor. Dekkhotell, dekkskift og planlagt vedlikehold kan ordnes på en smart måte, i likhet med erstatningsbilene,» sier Koivisto.
Tre tips for å velge samarbeidspartner
Viher-Pirkka har vært i bransjen lenge og har som mål å være Finlands mest profesjonelle landskapsarkitektfirma. I byggeprosjekter er Viher-Pirkkas rolle ofte å være den siste på stedet. Gårdsplasser implementeres når annen bygging er ferdigstilt, noe som ofte resulterer i stramme tidsplaner. Under press er det viktig at medarbeidere kan fokusere på oppgavene sine.
«Vi kan ha ca. 20 byggeplasser som løper parallelt. Det er viktig at våre ansatte har riktig verktøy og samarbeidspartnere slik at arbeidet fortsetter i henhold til tidsplanen og på en forutsigbar måte. Jeg har definert tre punkter for partnervalg: pris, leveringssikkerhet og personlig kjemi. Disse tingene må være i orden. Samarbeidet med Vianor oppfyller alle kriteriene», sier Koivisto.
Vianors kundeløfte er en kvalitetsgaranti
Vianor tilbyr bedrifter omfattende og tilpassede vedlikeholdstjenester for dekk og bil. Vi sørger alltid for at vedlikeholdsarbeidet blir utført innenfor avtalt tidsramme, og at vi bruker reservedeler av høy kvalitet. Ved planlagt vedlikehold opprettholdes bilprodusentens garanti, og garantien for veiservice garanterer at turen ikke avbrytes i løpet av vedlikeholdsintervallet. Alle inspeksjonsfaser håndteres også enkelt, fra reparasjonsbehov til nødvendige dokumenter og utslippsmålinger.
Omfattende dekktjenester sikrer at dekkene ruller, og du kan fokusere på arbeidet. Du får alltid 30 dagers tilbakebetalingsgaranti på alle dekkjøp, og vår dekkhotelltjeneste sparer plass.
Tjenesten er enkel å bruke, og kundeløftet vårt er en kvalitetsgaranti. Takket være vårt omfattende nettverk av servicepunkter er det enkelt å finne oss uansett hvor i Norden du befinner deg.