Vianors dekkhotelltjenesteservice har vist seg å være populær hos Toyota Buskerud og kundene deres. «Vi har samarbeidet med Vianor i ca. to år», forklarer Espen Helgesen, leder for ettermarkedssalg i Toyota Buskerud. «Jeg valgte Vianor ganske enkelt fordi de leverer den profesjonelle servicen vi er på jakt etter».
Tar hånd om sesongbetonte behov
Kjøring i Norden krever at du skifter dekk ut fra sesongbetonte krav, og det er her Vianors ekspertise virkelig hjelper. «Vianor hjelper oss med å bytte dekk to ganger i året», forklarer Helgesen. «Vi vet at Vianor tilbyr profesjonell og pålitelig service, og jeg er spesielt fornøyd med de som arbeider der for å evaluere våre behov nøyaktig.»
«Samarbeid er viktig»
Helgesen bemerker at grunnen til at man valgte valget av Vianor i dette tilfellet, ikke nødvendigvis skyldes at tilbudet er uvanlig, men på grunn av kundeservicen. «Selv om konkurrentene deres tilbyr lignende alternativer når det gjelder selve dekkhotellet, skiller Vianor seg ut på grunn av fleksibiliten og evnen til å arbeide og samarbeide effektivt med oss. Samarbeid er viktig.»
Dette er faktisk noe Vianor er stolt av, nemlig- evnen, selv i et stort selskap, til å skreddersy service- og produktanbefalinger slik at de vil gi så mange fordeler som mulig for Vianor-kunder. Og for forbrukeren.
«Vi vil fortsette samarbeidet med Vianor,» konkluderer Helgesen. «Vi ser på mulighetene for Vianor til å gjøre virksomheten vår enklere og mer effektiv, fordi det vil også hjelpe oss med å gi kundene best mulig opplevelse.»