Alle tilbakemeldinger er viktig for oss, og vi streber alltid etter å forbedre våre måter å kunne møte dine forventninger når det gjelder dekk- og biltjenester. På denne siden har vi plukket opp tilbakemeldinger fra våre kunder angående serviceopplevelsen
på Vianor. Vi er også veldig interessert i å høre om din erfaring hos Vianor.
Tuula Kuosmanen kjøpte nye vinterdekk etter at de gamle hadde gjort nytten. Men de nye dekkene føltes annerledes, og hun bestemte seg for å bytte dem med noen andre ved hjelp av Vianors fornøydhetsgaranti. I dag kjører Kuosmanen med Nokian Tyres Hakkapeliitta® 10 piggdekk, og hun er mer enn fornøyd med dem.
Kuosmanen roser Vianor-medarbeiderne for den smidige garantiprosessen – og for at det i det hele tatt finnes en slik ordning.
Noen ganger går det ikke som planlagt og livet byr på overraskelser: Dette skjedde med dyrlege Noora Holk, som bodde i Tampere og plutselig flyttet til Lappland. Hun hadde nettopp kjøpt nye piggfrie dekk til bilen og innså at de ville komme til kort under de utfordrende vinterforholdene i nord. Holk byttet derfor til nye dekk med pigger, og fikk samtidig med seg Vianors 30-dagers fornøydhetsgaranti på kjøpet. «For første gang noensinne var det noen som kommenterte tilstanden til dekkene mine i et sikkerhetsperspektiv. Jeg satte pris på observasjonen til teknikeren, da han helt klart var oppriktig bekymret. Etter dekkskiftet følte jeg at de virkelig brydde seg om meg og min sikkerhet og at de ikke bare ønsket å prakke på meg nye dekk,