Punktering på veien er dessverre en velkjent situasjon for mange yrkessjåfører. Da er den beste kontakten for bedriftseieren Vianors døgnåpne veihjelpstjeneste. Med én telefon til vårt nødnummer eller en kontakt online er lasten tilbake på veien når som helst og hvor som helst. Tjenesten utvikles også stadig for å oppfylle behovene til sjåfører og bedriftseiere.
Profesjonell hjelp er alltid tilgjengelig
Punktering på tungbil er alltid ubeleilig og en stor bekymring for sjåfør og bedriftseier. Heldigvis er Vianors break down service tilgjengelig døgnet rundt. Formålet med tjenesten er det samme som kundens: Å få bilen tilbake på veien så raskt og sikkert som mulig.
Det er lett å foreta en serviceforespørsel. Sjåføren kan gjøre forespørselen per telefon eller online. Så snart vi får forespørselen, får bestilleren vite når hjelpen kan ventes. Om nødvendig kan vi også informere arbeidsgiveren om fremdriften.
«Vi har flere utviklingsprosjekter på gang nå, noe som vil gjøre svartiden enda kortere,» forteller Reidar Samuelsen, Vianor B2B-salgssjef i Norge. «Vi gransker og finjusterer prosessen hele tiden for å bli enda mer effektive og sørge for at hjelpen kommer enda raskere til stedet.»
Omfattende nettverk i Norden og Europa
Når Vianors servicebil kommer til stedet, opprettes en digital dekkrapport som også kan videresendes til bedriftseieren. En profesjonell mekaniker håndterer situasjonen på stedet så raskt som mulig. Serviceprisen vår inkluderer to timer service og 50 kilometer kjøring. Alt utover dette faktureres til klare, faste priser. Vi vil ha lasten på veien uten å kaste bort tid eller hindre trafikken.
«Bilene som brukes i veihjelpstjenesten, blir ombygd og utstyrt med moderne teknikk. Vi får for eksempel mobile dekkmonteringsmaskiner i dem. Dermed kan vi håndtere felger og bytte dekk på stedet. Det nye utstyret garanterer rask og sikker service på veien,» forteller Samuelsen om de nyeste utviklingsprosjektene.
Mange yrkessjåfører som krysser landegrenser, vil også sette pris på at Vianors døgnåpne break down service er tilgjengelig i Norden og i Europa via samme kontaktinformasjon. Det omfattende nettverket betyr at vi kommer raskt på stedet og kan tilby service døgnet rundt.
«Smidig samarbeid leverer hjelp i de nordiske landene og i resten av Europa hele året,» lover Samuelsen.